close





總是感激有你,你們這樣的存在

讓我知道我不孤獨不是一個人

讓我知道我擁有很多很幸運很幸福





我不會說我其實在什麼時候掉淚

也不敢在最無力的時候打給你們

因為我感受過話筒那頭的巨大無力感







已經是好多年前了

但我還清楚記得

我擔心到哭了

明明不是自己的事

可我只能聽著,什麼也做不了,甚至是最基本的陪伴我都做不到................









還是自己面對

好一點了我會跟你說其實我不好但是我已經好多了

不該太依賴,'cause i'm still alone














i feel so tired

i can't figure out what's the most correct attitude should be

i was afraid i would regret that i made this decision

this year was totally out of control......

of course, this summer is also out of control




really so tired...........

want to disappear for a few days..........

and if i can disappear, when i come back, i'll recover and be better
























 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Mia 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()